Sunday, September 2, 2012

Oijhammm mindagi ni ränk pole kaua toimunud. Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest...Reede hommikul käisin ma siis Tartus. Ostsin endale hunnik meike, kossid ja koti. Käisin veel 4D kinos ja mäkis ka, päris norm oli. Õhtuks tulin ilusti koju ära ja hakkasin kiiresti sättima. Neidi ja Maarja tulid ka mintsa. Mingi kella üheksa aegu hakkasime Antsu sünnale liikuma. Jõudsime siis ilusasti kohale, sõime veits ja  hakkasime napsutama. Mina läksin kohe mingit topsimängu mängima, milles ma ilmselgelt pähe sain. Pidin ära jooma seal seitse topsi siidrit. Pärast tegime veel kokse ja lammutasime tekiilat. Mida rohkem sai joodud seda lõbusam kõik tundus. Sõbrannad läksid mul kell 2 öösel koju, muidugi nad kutsusid mind kaasa, aga mina keeldusin. Läks siis veits aega mööda ja ma hakkasin oma sõbrannasid otsima, ma ju ei saandu aru, et nad koju läksid. Niisiis igatahes jõin ma veel lillevett ja kujutasin ette , et see oli shampus. Tegelikul ma midagi väga ei mäleta, aga sünnipäev oli igatahes megakõva. Loodan, et Ants peab ikka järgmine aasta ka! AA ja kõige toredam peo juures oli see, et ma läksin järgmine päev kooli, õnneks ma polnud ainuke, Timo pidi ka minema:D

No comments:

Post a Comment