Sunday, September 16, 2012





Noonii, pole päris kaua kirjutanud, aga samas on põhjust ka, mitte midagi väga pole juhtunud. Esimesed koolinädalad möödusid väga rahulikult. Nv-l pole ka midagi teinud, sest vanemad on reeglid peale pannud. Igatahes siin Otepääl on ikka väga igav elu. See reede veetsin Lisetiga armastusfilmi vaadates ja süües, tegelikutl oli väga mõnus. Laupäeval aga tegin pika trenni ja õhtul käisin saunas, see oli samuti  päris mõnus. Täna hommikul pidin aga rattarallile statistikat tegema minema. Loomulikult ma suutsin sisse magada, aga õnneks kuna ma olen nii pro, siis ma jõudsin riidesse panna, pesta, süüa ja linna minna 15 minutiga. Tegelikult ma ei jõua ära oodata, kuna ma saan 18!!! Uskumatu mõelda sellele, et saan ükskõik mida poest osta ja kluppi minna:) Sünnipäevaks on mul juba algelised plaanid. Alguses pidime Lisetti ja Robertiga reisile minema, aga see plaan jäi kahjuks ära, sest nad lähevad hoopis enne vaheaega sugulasega. Tegelikutl pole sellest hullu, sets nii jääbki mul rohkem raha pidutsemise ja riiete jaoks. Sünnipäeva pidu ma vist ka kajuks ei tee, sest mul vanemad ei luba. Mul on pühapäeval sünnipäev ja laupäeval vastu pühapäeva tahaks sõbrannadega Tartu kluppi minna ja natukene elust rõõmu tunda. Õnneks peale sünksi on veel nädal kannatada ja siis tuleb vaheaeg. Selleks on mul ka omad plaanid, tahaks Tallinna koolialguspeole minna. Loodan, et seal on täiega ilusaid kutte ja tuleb üldse lahe pidu. AAA jaa muidugi kui kedagi huvitab, siis ma vist teen sünnipäevaks või siis jõuludel endale tatoka. Mitu päeva olen uurinud ja vaadanud kuhu teha, aga ma ei suuda otsustada. Siin mõned minu valikud.

No comments:

Post a Comment