Monday, September 24, 2012

Nonii, jälle pole pikka aega kirjutanud. Igatahes pole ma  midagi erilist teinud:D Nädalavahetusel olin laskesuusatamisvõistlustel kohtunik, päris lahe oli, treener suutis isegi mind trenni tagasi meelitada. Tegelikult ma igatsesingi kõike seda. Nüüd läksingi pühapäeval kohe papsiga poodi ning ostsime uued tossud, kiivri ja pusa:) Ise olen igatahes rahul. AAA ja pühapäeval ma koristasin oma tuba, kust ma leidsin oma vanad medalid ja karikad üles, kokku sain 35 medalit ja 6 karikat, seda pole küll palju, aga asi seegi:) Niii hea on vahepeal vanades asjades tuhnida ja pilte vaadata. Isegi vanad tunnistused leidsin üles. Tuli välja, et viiendas klassis olin ma puhtaviieline:D Uskumatu kuidas aeg meid muudab, vahepeal vooviksin jälle olla see väike muretu paksuke:D




No comments:

Post a Comment