Saturday, August 25, 2012

Noniii on juba päris hilja, aga und ei tule. Homme kavatsen kindlasti pool päeva maha magada. Õnneks väikevennad lähevad empsi ja issiga maale, niiet saab rahus kodus olla. Lubasin Liisule ka, et homme kokkame midagi head, igatahes tundub tulla huvitav päev. Tegelikult tahaks ujuma ka jõuda, otsisin isegi kalipso kapist välja ja sportlandist ostsin  roosad ujumisprillid ka. Tegelikutl ma kardan ujuma minna! Minu kõige suurem mure on see, et mingi jube asi tuleb vee alt ja võtab minust kinni. Vanasti käisin ujusin iga päev saareni, kuni päevani, mil ma lõin jalad vastu teravat asja keset järve ära. Issi ütleb küll, et ma olen pussy, aga ma lihtsalt ei julge.....Tegelikult on praegu kõik kõige paremas korras. Üle pika aja pole mul mingeid jamasid, ei sõprade ega kuttidega. Tundub, et ma olen loodud pigem vallaine olema ja hoiduma tõsisematest teemadest. Vahepeal ma unistan küll, et tuleks valge prints hobusel minu juude, aga  noo se on võimatu juu:D
Igatahes olge tublid, musikd-kallid.paid, tsau mina lähen nüüd igatahes magama:) Oihh oleks peagu unustanud, mul on ju kõht tühi, nii lilja küll süüa ei või, seega imetlen seda pilti:!;)

No comments:

Post a Comment