Saturday, August 25, 2012

Mõtlesin nüüd, et tuleb hakata korralikult blogi pidama. Alustame siis sellest, et kirjutan natukene pikemalt oma tegemistest. Täna on olnud päris väsitav päev, ärkasin hommikul üles, koritasin ja läksin ümber Pühaka jooksma. Peale seda läksin vanaema sünnipäevale. Nüüd olen kodus ja nii suur tahtmine on midagi ette võtta, põhimõtteliselt terve augusti kuu pole ühelgi peol käinud või midagi hullu teinud. Varsti kohe, kohe on kool, eks ma ikka tahan sinna minna peale seda, kui sain teada, et kaks kõige normaalsemat õpetajat lähevad ära. Üks asi siiski on hea, minu väikevenna läheb esimesse klassi ja siis ma saan teda koolis aidata ja kaitsta kui vaja. Htkel ootan ma kõige rohkem Triinu sünnat, arvatavasti tuleb sellest ülikõva pidu! Õnneks ma lähen talle esmaspäeval külla ja üle pika aja näen teda. Viimati nägin teda vist kuu aega tagasi kui mitte rohkem:S http://www.youtube.com/watch?v=BVp8xWsteMo hetkel kuulan seda laulu, sest se niii niiiiiii heaaa!!!!

No comments:

Post a Comment