Sunday, December 23, 2012

Pole jälle pikka aega kirjutanud. Viimasel ajal on lihtsalt nii kiire. Vahepeal pole tegelikult midagi väga erilist ka juhtund välja arvatud viimased päevad. Reedel käisin Tartus juuksuris, tegin selle karmi otsuse ja värvisin juuksed pruuniks. Nii rõvedaks katkiseks olid läinud selle pika blondeerimise peale. Tegelikult ma olen isegi selle pruuniga rahul, isegi issile meeldis. Laupäeval läksime perega metsa kuuske tooma. Lumi oli niii kõrge ja enamus kuused olid täis jubedused. Tiirutasime mingi kolm tundi ja lõpuks leidsime endale üliiluse ja ülitiheda kuuse-ise olen rahul. Peale seda hellas mulle Maarja ja kutsus Comebacki Tannut kuulama. Ütlen kohe ära, et nii head livet pole ma veel kuulnud. Üle pika aja oli mul megalõbus. Muidugi kõige lahedam on see, et me tutvusime ilusate lauduritega. Paps käskis kell kaks kodus olla, aga no Tannu alles laulis ja kõigil oli veel peomeeleolu. Tegelikutl jõudsin alles pool seitse koju, issile pidin kahjuks valetama, sest ei viitsi riskida mingite piirandutega jälle:D Õnneks kohe kohe on jõulud ja siis saab head sööki-see on põhiline. Mul nüüd jummala savi sellest kaalust, ega ma nüüd millegist ilma ka ei jää, kui ma veits suurem teistest olen.

No comments:

Post a Comment