Saturday, October 6, 2012

Pole päris pikka aega kirjutanud. Eelmine nv käisin Tartus Keitil külas. Alguses olid plaanid üheks ööks , aga lõpuks otsustasin siiski terveks nädalavahetuseks jääda! Läksin siis peale kooli Keiti juurde. Vedelesime ja rääkisime juttu veits ja siis hakkasime sättima. Enne Sandra juurde minekut käisime poest ka läbi. Võtsime Neidiga kahe peale rabarberiviina. Meil kummagil kahjuks see alla ei läinud. Järedasime seda, et alkohol pole meile mõeldud:) Igatahaes läksime, siis mingi pool kaksteist linna naistega. Kahjuks ma ei näinud ühte inimest, keda ma kõige rohkem näha oleksin tahtnud, aga vb ongi parem. Igatahes pool neili jõudsime koju, sõime täiega ja jäime magama. Laupäv oli palju lahedam. Läksime Keitiga jälle linna ja lõpetasime hoopis shootersis:D Ei  noh väga tore oli. Igatahes ma nüüd kirjutasin teile hästi lühidalt, aga see polegi tähtis, sest mul on mõne päeva pärast sünnipäev!!!!! Ma ei jõu ära oodata:D

No comments:

Post a Comment